Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Magnus Klausmark

[#16121] Foreldre av ekteparet Ole Johnsen og Jonetta Johnsdatter

Recommended Posts

Gjest Magnus Klausmark

Jeg søker foreldrene til (følgende ektepar)Ole Johnsen, f. ca. 1809 i 'Thjøttø Præstegjeld', som blir daværende Tjøtta (Ole og familien var bosatt på Høyholm, i nærheten av Vevelstad).Jonetta Johnsdatter, f. ca. 1815 i Levanger.Håper noen kan hjelpe meg med foreldrene til disse!.PS: Link: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Ketil Firing Hanssen

I følge FT-1875 er de født hhv. 1810 i Vivelstad og 1817 i Alstadhaug (Skogn).Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Magnus Klausmark

Ja, jeg fant det akkurat ut...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tor Andersen

FS gir Jonetta Birth: 12 Sep 1817 Christening: 12 Oct 1817 Place: Skogn, Nord-Trondelag, Norway Alstadhaug; Den Norske KirkeFather: John JOHNSEN Mother: Anna NILSDR

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tor Andersen

Det skal stå Jonetta (Johnsdatter)med spiss-().Ref. # 15990 om hvorfor det forsvant ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Magnus Klausmark

Takk for infomarsjonen...PS: Er det noen som har tilgang til kirkebok for Tjøtta, rundt 1809, som kan sjekke hvem Ole's foreldre var??.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.