Gå til innhold
Arkivverket

[#16129] Hvem var foreldrene til Anna Johannesd., Fossdal f. 1816 (Haus)?


Gjest Signe Marie Solheim
 Del

Recommended Posts

Gjest Signe Marie Solheim

Har tidligere fått god hjelp til å finne bakgrunnen til Sjur Eriksen f. 1810 i Haus, gift i 1843 med Anna Johannesdatter, Fossdal.Jeg tror hun ble født i 1816 i Fossdal i Haus. (I en senere telling står det 'Fosdal i Hanø'), og altså gift med Sjur Eriksen.Det jeg søker nå, er hennes foreldre og evt. søsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håkon Aasheim

I bokserien Haus i soga og segn, ættebok for Gjerstad sokn, under garden Foksdal nr. 35, s.177, finn ein:plassm. Johannes Nilsen Foksdal (1783- ) gift I Brita Larsdtr. Skreie gift II 1832 enkja Brita Olsdtr. Blomdal (1803- )Far til Johannes skulle iflg. boka vera Nils Olavs-/Olsen, pl.m. i Skreie.Men eg finn korkje Brita L. eller Nils O. under garden Skreie i serien Vaksdal bygdebøk, Bruvik sokn.I Gjerstad-bok er 10 born nemnd, derav nr. c) Anna Johannesdtr. (1817- ) Men her nemnd berre gift.Du skriv ingenting om kvar Sjur Eriksen (1810- ) er fødd, slik at eg kan ikkje gripa saka an frå den kanten. Heller ikkje kvar dei vart gifte og kva gardsnamn dei brukte. Dermed kan ein ikkje vita heilt sikkert om nemnde Anna er den rette.Eg gav meg ikkje tid meir å leita etter kvar dei frå Skreie i Bruvik kunne finnast. Du får låna bøkene gjennom biblioteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Takk skal du ha! Far til Sjur var Eirik Knutson, Herfindal (døpt 13/2 1775 i Haus). Eiriks far var Knut Olson, Herfindal. Så dei har nok budd der ei stund, men Eirik vart husmann under Skreie - seinare bnr. 3 (1845). Han var gift med Anna Knutsdotter, Vaksdal.Sjur Eriksen og Anna Johannesdatter flytte til Askøy. Han var møllar, som sønene seinare, og kom til bla Tveitevåg og Davanger møller på Askøy. Familien visste berre at dei kom frå Haus ein stad; og så har eg hørt ei historie om ein familie som fekk mange søner - alle med same navn - fordi dei døde etterkvart. Berre den eine levde opp. Seier folk.Det kan iallefall stemme så vidt eg kan sjå, at Johannes Nilsen og Brita kan vere foreldra til Anna. No skal eg leite litt i dei bøkene du nemner. Takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.