Gå til innhold
Arkivverket

[#16161] Ole Aarnesen f. 1844 fra Barmen i Selje sine etterkommere?


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Er det noen som har info om Ole Aarnesen sine etterkommere? Jeg har funnet denne familien i folketellingen for 1900 Lenke Det ser ut som om det bor to familier på bruket, der 2538 Pernelle Monsdtr. er enke etter Sivert Olsen. Kan Ole og Pernelle (2532) ha hatt flere barn, men som har flyttet ut før 1900?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Ole Mathias Arnesen og Pernille Rasmine Jetmundsdtr. gift 26.3.1868 i Selje. Hans far var Arne Monssen, hennes var Jetmund Anderssen. Var de gift i 1868 og fikk Anna to måneder etterpå, er det vel sannsynlig at de fleste barna kom etter dette. Er du på jakt etter noen spesielle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Forresten, de døper også Mons Andreas 21.11.1869, men han får jo en navnebror i 1876, og døde sikkert ung...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Er egentlig på jakt etter mest mulig opplysninger om dem alle. Mons Olsen f. 1876 var bestefar til en slektning av meg. Kunne tenke meg å fått info om alle søskene til Mons Olsen og hvor de evn. bosatte seg og om deres familier. Takk for hjelpa så langt. Var det utvandere blandt dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.