Gå til innhold
Arkivverket

[#16207] Sivert Jensson (Hillestad) frå Målselv, fødd 1841 - kvar vart han av? -Sørreisa?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Jens Olson Hillestad frå Hafslo (Luster) i Sogn, fødd i Hafslo i 1806, var i mange år gardbrukar på Hillestad i Målselv, men utvandra til Amerika i 1882 og døydde i Cornwall township, Spink Co., SD 5.12.1886 der yngste sonen Ingebrigt Hillestad (1850-1918) tok homestead sist i 1870-åri.Men Jens hadde fem eldre born i Målselv, og medan fire av dei ser ut til å ha levd i Målselv levetidi ut, har eg vanskar med å finna att denne sonen:SIVERT JENSSON, fødd på Hansvold i Balsfjord (den gongen Tromsø prestegjeld) 25.4.1841, gifte seg første gongen i Tranøy (Sørreisa) 2.8.1869 med:Gjertrud Johanne Aanesdotter, fødd på Renelvmo i Sørreisa 7.1.1840. Men Gjertrud døydde etter kort tid (dato og stad ukjende), og Sivert gifte seg att i Målselv 11.12.1874 med:Inger Bergitte Pettersdotter, fødd på Grønvik i Sørreisa 26.9.1849. Sivert og Inger budde i 1876 på Seljemoen i Sørreisa, men kvar vart det sidan av dei?? Eg kjenner til to born etter Sivert:* Katrine Sivertsen, fødd i Sørreisa 30.10.1869* Peder Johan Sivertsen, fødd i Sørreisa 14.4.1876Er det nokon med lokalkunnskap frå Målselv og/eller Sørreisa som kan bidra med fleire opplysningar om denne huslyden?Eg takkar so mykje på førehand for all hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Hallo Lars. På FamilySearch IGI fant jeg disse barna døpt i Søreisa i tillegg til de to du hadde fra før. Jensine Ingebirtine døpt 28.07.1879 , Anna Jensine døpt 09.07.1882 og Elise Berentine døpt 17.07.1884.Jens og Inger må i alle fall ha oppholdt seg i Sørreisa fram til 1884. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg ser forøvrig at Katrine Sivertsdtr. f.1869 og Anna Jensine Sivertsdtr. f.1882 er tjenestejenter på gården Møllerhaug i Målselv i 1900. Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Aasmoe

I Sørreisa Bygdebok opplyses det at Inger døde i 1893 og Sivert i 1894. Barna ble oppfostret hos andre.6 barn nevnes: Peder Johan (1876-1881) Jensine Ingebertine (1879-1881) Anna Jensine (1882-1966) ugift, bodde på Finnsnes Elise Berntine (1884-1900) Karen Johanna (1888-??) dro til USA Inga Severine (1890-1971) senere bosatt Bergli, Smørsgård (Sørreisa), gift med Oluf Angell Nikolai AugustinussenSvein Hansen: Sørreisa Bygdebok - gård og slekt, bind 1, side 206/212Mvh Geir Aasmoe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Rune og Geir for fine opplysningar om denne huslyden. No forstår eg kvifor det ikkje var mogeleg å finna dei att i 1900-teljingi!Eg lyt ta ein kikk på ætteboki for Sørreisa, men i mellomtidi kan du, Geir, fortelja meg kvar i Sørreisa (kva gard) Sivert og Inger Bergitte budde etter 1876? Vart dei buande på Seljemoen? Og står det noko om kva yrke Sivert hadde?Nok ein gong, hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Aasmoe

Det viktigste fra bygdeboka: Gjertrud døde i 1874, de bodde da som inderster på Reinelvmoen hos Gjertruds far. Da han giftet seg på nytt i 1874 bosatte de seg på Seljemoen (bruk 7/1) som husmann under bruker Isak Sivertsen. Isak solgte gården i 1890 og flyttet, og Sivert var da bruker under de nye eierne til han døde. Et jordstykke på gården heter i dag Sivertstykket etter Sivert.Litt rart at han er oppført på Reinelvmoen ved folketellingen i 1875.Mht. yrke står det ingenting i bygdeboka, men i 1875 er han omtalt som inderst og fisker, og det er jo mulig at han fortsatte med fisket også senere.Mvh Geir Aasmoe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.