Gå til innhold
Arkivverket

[#16219] Hjelp i Modum/Vikersund omerådet


Gjest Bjørn Pettersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Pettersen

Hei er det noen som kan hjelpe meg litt med denne nøtten.Se også innlegg nr.3559.Nils Johannesen var født i Tyristrand Sogn Hole Prgj. den 12 februar 1872. Han var sønn av Johannes Krestofersen og Elen Marie Nilsdatter.Han bodde på Nikkelverket den 03 desember 1875. Han hadde Tjenestegutt på Modums bads Nærvesanatorium som yrke i 1900.Etter dette i 1901 fikk han min bestefar uekte født i Hole kirke sammen med Mathea Karlsdatter.Han var da tjenestegutt på Rød gård i Vikersund.Etter hva som har blitt sagt i familien giftet Nils seg og fikk 2 barn,vet også at han byttet etternavn til Engen.Når giftet han seg?.Når døde han.?Håper noen kan hjelpe meg litt her.Hilsen Bjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Bjørn Pettersen

Hei igjen.Etter det jeg har hørt nå kan han ha giftet seg i Hole/Tyristrand.Er det noen som kan hjelpe meg der.Hilsen Bjørn Pettersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.