Gå til innhold
Arkivverket

[#16254] Kan noen hjelpe meg vedr. Familytreemaker.com


Gjest Ragnhild v Krogh
 Del

Recommended Posts

Gjest Ragnhild v Krogh

Vi ble anbefalt å prøve 14 dagers freesurf for å komme inn i flere registere i USA, dette er blitt et lite problem. Det står at vi kan kanselere forsøket innen 14 dager og det har vi forsøkt. Vi finner ingen steder vi kan stoppe dette på og det er ingen som tar telefonen på det oppgitte tlefonnr. Vi vil etter 14 dager bli belastet for et helt år, dvs. 22.juli. Er det noen som kjenner til ovennevnte søkermotor, priser og eventuelt hvordan komme ut av registeret. Er takknemmlig for alle svar. Vennlig hilsen Ragnhild v Krogh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei Ragnhild! Skrev du ikke ut det du måtte lese med liten skrift? Eller, fikk du ingen e.post med passord osv?Det er genealogy.com du mener? Jeg har ikke prøvd å avbestille, så jeg vet faktisk ikke hvordan du gjør. Du kan ringe ditt kreditkortselskap og be dem avvise transaksjonen.Har ikke hørt at disse er vanskelige, har hørt at ancestry.com skal være litt trøblete... Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.