Gå til innhold
Arkivverket

[#16268] Bygdebøker om Hallingdal, Buskerud.


Gjest Jorunn Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jorunn Olsen

Hei.Jeg søker gårdene Trøstheim, Stavn, og Grøsland, jeg trodde gårdene ville være omtalt i de 2 nye bøkene for Flå som kom ut nå i sommer men nei.Så hvor finner jeg de omtalte gårdene og hvorfor er de ikke men i de nye bøkene? Har jeg misforstått noe, ligger disse gårdene i Flå eller?MVH. Jorunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Arnolf Bjørndal

De nevnte gårdene er i Flå, men utgivelsen har jo bare så vidt begynt, så de kommer i et av de senere bindene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jorunn Olsen

Hei Svein Arnolf.Takk for svaret. Ja da får jeg smøre meg med tolmodighet til neste sommer da. Eller jeg får ringe bok forfatterenMVH. Jorunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tormod Thoresen

Hei.Du må nok smøre deg med noe mer tålmodighet. Jeg snakket med Terje Østro i dag og han skal nå ut med 2 bind for Nesbyen området , før han fortsetter i Flå.Det blir nok 3-4 år før det skjer.mvh Tormod Thoresen Drammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.