Gå til innhold
Arkivverket

[#16299] Lenke


Gjest Vera Hagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Vera Hagen

Kan noen forklare meg hvordan jeg får til 'lenke' når jeg lager innlegg? Når jeg markerer og kopierer får jeg fram adressen. Men dere har ordet 'lenke' i innleggene. Hvordan gjør jeg det?Mvh Vera Hagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Setter du inn den markerte og kopierte adressen i teksten, vil den oftest, men ikke alltid, stå som lenke i teksten som blir synlig i innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Ordet 'lenke' for lenken var noe Jan O. fixet fordi når vi la inn laaange lenker, ble innleggene breeede. SÅ, Jan (tror det var han) ordnet slik at når vi legger lenker fra f.eks. digitalarkivets kilder vil de bli skult under ordet LenkeFeks.: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=nyttinnlegg&temanr=16299&debatt=brukar&spraak=>Lenketror jeg blir 'lenke', men dette:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vera Hagen

Takk for svar, Yngve og Laila. Jeg kunne jo mer enn jeg visste om. Fint å kikke inn i hjemmesiden din også, Laila. Vålerenga er bra, selv for en Bøler-boer! Hilsen Vera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.