Gå til innhold
Arkivverket

[#16339] Kristiansand Vielse/Fødsel/Ind- og Udrejse


Gjest Seidi Albertsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Seidi Albertsen

Min Far, HARALD HERMAN MADSEN, skulle være født i Kristiansand 27 Nov. 1907.Jeg søger efter bekræftelse, at han var født der, og ogsaa om forældrenes vielse.Forældre: NIELS CHRISTIAN MADSEN (NELS MATSON)f. 1852 i Danmark ELSE (ANDERSEN) MADSEN, f. 1881 i Danmark.En anden søn, Nomann, var født ca. 1906 samme sted(?).Forældrene kom til Norge fra USA efter 1902. Han brugte navnet Nels Matson i USA.Niels Christian Madsens første kone var LOVISE CHARTHRINE (SIEMSEN)MADSEN f. 1846 i Danmark. Jeg kan ikke finde hendes død i USA og undres, om hun maaske døde i Norge.Madsen familien flyttede til Danmark omk. (efter ?) 1ste verdenskrig. Jeg har fundet dem i Danmark; men det er tiden i Norge, som jeg ikke har fundet.Tusind tak for hjælp og venlig hilsen, Seidi Albertsen, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.