Gå til innhold
Arkivverket

[#16354] Stedsnavn: CAMET, USA. Hvor er det?


Gjest Øystein Djuv Stiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Øystein Djuv Stiansen

Er det noen som vet hvor CAMET er? Det er nok et 'county' eller en 'township' i USA.Jeg har en liten anelse om det kan ligge enten i Alaska, Montana eller Iowa. Er det noen som kan hjelpe meg?mvh Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei Øystein! Det finnes ingen sted som heter Camet (kan være et county, det har jeg ingen oversikt på). Et sted heter Cameta i MS (Mississippi).Kan det være Calumet, det finnes mange steder.http://resources.rootsweb.com/cgi-bin/townco.cgier et fint sted å lete etter steder (ikke countier),Google finner ikke noe Camet Co. til meg i hvertfall.Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Djuv Stiansen

Hei Laila!Takk for svar - jeg kunne ikke finne noe jeg heller. Det kan være en misforståelse fra min side - at det egentlig skal leses som COMET, men det blir mer gjetning fra min side. Oldefar skrev riktignok pent, men de 'slurvet' litt i tidligere tider også..Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.