Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Laila N. Christiansen

[#16371] Oppslag ønskes, Vega Bygdebok, Nordland

Recommended Posts

Hei! Jobber litt med gubbens nordlandsslekt, og lurer på om dette er en bror av hans olde.LenkeAlexander Marius Johansen ble f. 28. des. 1863, på Tjøtta (eller heter det 'i' Tjøtta?sønn av Johan Larsen, Lisø og Gurine Lydia Johnsdatter.Er det denne Alexander som havner på Vega?På forhånd takk! Laila

Guest Morten Østevik

HeiEr dette samme familien ? Det er samme bosted - Lisø / LisøenLenkeda har Johan blitt oppattgift med Maren. Alexander du oppgir er vel bosatt på Vega i 1900-tellingen

Ja, det er den fam. Johan Johansen er min manns oldefar.Takk for interessen. Jeg har selv vært på Deichman i dag, og ser at Vega-bøkene bare er bygdehiustorie....hulkesnufs!Om noen har noe å tilføye, er jeg allikevel lykkelig for det! Laila

Guest Morten Østevik

Klokkerbøkene går frem til 1934. Kirkebøkene går frem til 1885/1902. Ellers har du Slekts-Forskeren / Bygdebokforfatteren i Brønnøysund.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.