Gå til innhold
Arkivverket

[#16371] Oppslag ønskes, Vega Bygdebok, Nordland


Gjest Laila N. Christiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Laila N. Christiansen

Hei! Jobber litt med gubbens nordlandsslekt, og lurer på om dette er en bror av hans olde.LenkeAlexander Marius Johansen ble f. 28. des. 1863, på Tjøtta (eller heter det 'i' Tjøtta?sønn av Johan Larsen, Lisø og Gurine Lydia Johnsdatter.Er det denne Alexander som havner på Vega?På forhånd takk! Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten Østevik

HeiEr dette samme familien ? Det er samme bosted - Lisø / LisøenLenkeda har Johan blitt oppattgift med Maren. Alexander du oppgir er vel bosatt på Vega i 1900-tellingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Ja, det er den fam. Johan Johansen er min manns oldefar.Takk for interessen. Jeg har selv vært på Deichman i dag, og ser at Vega-bøkene bare er bygdehiustorie....hulkesnufs!Om noen har noe å tilføye, er jeg allikevel lykkelig for det! Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten Østevik

Klokkerbøkene går frem til 1934. Kirkebøkene går frem til 1885/1902. Ellers har du Slekts-Forskeren / Bygdebokforfatteren i Brønnøysund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.