Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Anette Skogseth Clausen

[#16379] Ikke hoppe bort fra siden ved innlegging av korrektur

Recommended Posts

Ref. Arkivforum #16321 om at en blir automatisk tatt til første post i databasen etter at en har lagt inn et korrekturforslag.Ønske om at en stanser opp på siden en blir fjernet automatisk fra og heller ha en knapp for å gå til begynnelsen eller tilbake der en var før en la inn korrekturen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Oldervoll

Eg prøvde det og kom på rett plass; attende til den posten eg la inn forslag til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja nå virker det hos meg også, men det gjorde ikke det i utgangspunktet.En annen ting som taes opp i samme debatt: Mulighet for å se at det er lagt inn korrektur uten å måtte klikke seg inn på samtlige poster. Tidligere var korrekturforslaget synlig, men det er ingen god ide. Hva med å legge inn et symbol eller ikon eller noe ved siden av det klikkbare tallet for de som har fått et korrekturforslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.