Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Erik Tønnerud

[#16391] tips om hvor man sjekker dødsdatoer?

Recommended Posts

Guest Erik Tønnerud

Jeg sitter med en dødsdato og årstall, hvor sjekker man disse?

Guest Hans Myhre

Mye kunne skrives om det men hvordan en kan sjekke dette avhenger sterkt av NÅR? Har du dato og årstall ?

Guest Laila N. Christiansen

Hans, jeg bare må... du er alltid så frempå med å korrigere.. *smiiil* det er jo dato og årstall han har :)Erik, hvilken dato og år er det du sitter med, og ikke minst, hvor i vår langstrakte steinrøys er det?Laila

Guest Hans Myhre

UFFDA, har jeg gjort nor gæærnt igjen nå da.Jada Laila, jeg SMILER, også fordi du spør ham om å oppgi det samme som meg, årstallet. Vet vi det er det mye letter å tipse om hvordan...kom frem med årstallet.

Guest Laila N. Christiansen

neida, Hans du har ikke gjort noe gæærnt!! :) Laila

Guest Erik Tønnerud

Det er dødsdatoen til min oldemor som i følge familysearch er 17.03.1964 og navnet er borghild magnusdatter ness (fra aasnes, hedmark, som jeg tidligere har fått hjelp bakover på. Det jeg skal prøve på nå er moderne tider og hvordan går jeg frem?

Guest Hans Myhre

Erik, hvis din oldemor døde i Hedmark, ta kontakt med skifteretten. Siden du har dødsdato og navn skulle det være kurrant.Trenger du å bevise slektskapet så kan du vel det? Kirkegården der hun døde er en annen kilde, er gravstenen fjernet har sikkert kirkekontoret opplysningene.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.