Gå til innhold
Arkivverket

[#16391] tips om hvor man sjekker dødsdatoer?


Gjest Erik Tønnerud
 Del

Recommended Posts

Gjest Laila N. Christiansen

Hans, jeg bare må... du er alltid så frempå med å korrigere.. *smiiil* det er jo dato og årstall han har :)Erik, hvilken dato og år er det du sitter med, og ikke minst, hvor i vår langstrakte steinrøys er det?Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Myhre

UFFDA, har jeg gjort nor gæærnt igjen nå da.Jada Laila, jeg SMILER, også fordi du spør ham om å oppgi det samme som meg, årstallet. Vet vi det er det mye letter å tipse om hvordan...kom frem med årstallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Tønnerud

Det er dødsdatoen til min oldemor som i følge familysearch er 17.03.1964 og navnet er borghild magnusdatter ness (fra aasnes, hedmark, som jeg tidligere har fått hjelp bakover på. Det jeg skal prøve på nå er moderne tider og hvordan går jeg frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Myhre

Erik, hvis din oldemor døde i Hedmark, ta kontakt med skifteretten. Siden du har dødsdato og navn skulle det være kurrant.Trenger du å bevise slektskapet så kan du vel det? Kirkegården der hun døde er en annen kilde, er gravstenen fjernet har sikkert kirkekontoret opplysningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.