Gå til innhold
Arkivverket

[#16405] Didi Heiberg - ein person utanom det vanlege


Gjest Edvin Helgheim
 Del

Recommended Posts

Gjest Edvin Helgheim

Eg er på leiting etter ein slektning. Hansine Didriche Tollefsen (1863-1915) kom som ein vin til Den Nationale Scene i Bergen som 19-åring, og vart primadonna ved teateret i fleire. Eetter eit par år gift med teatersjefen, Gunnar Heiberg, og følgde han til Oslo og bohemlivet der og gjekk til grunne - trass i ei rekke store sigrar på teateret.Faren var maskinist frå Jølster, Hans Tollefson (Tollefson Veiteberg) og mora Jacobine Nygaard, som livnærde familein på strikking. I alle måtar fattigslege kår etter at faren døydde tidleg. To søstre kom òg til teateret, Karen Dorothea Tollefsen (Kaja)(1859-94) og Jacobine Augusta (Bine)(1870-90. Alle tre var barnlause. To søstrer til: Danhilda, truleg gift i Bergen og med barn(?), og Gerda som drog til Amerika utan å etterlate seg spor. Eg leitar etter spor og stoff om desse og har samla ein del om Didi. Men eg er takknemleg om nokon vil hjelpe meg. med helsing Edvin Helgheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Familien var i 1891 å finne i Fredrik Meltzersgt. 8. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=berg1891&variabel=0&postnr=12193&fulle=true&spraak=n>LenkeDer er også datterdatteren Dedrikke Olsen, en datter av Danille Olufine Olsen, født Tollefsen og hennes mann Axel Martin Olsen Lenke De ble gift i Bergen i 1889 LenkeDa Karen Dorothea Tollefsen døde 25. november 1894 etterlot hun seg ifølge meldingen til skifteretten en umyndig datter.Hans Tollefsen overlevde sin kone, men døde som fattig i 1899

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Edvin Helgheim

Dette kallar eg service og nyttige opplysningar. (Eg var litt rask då eh skreiv første innlegget: Ho kom som ein VIND, og vart verande primadonna i fleire ÅR...) Då gjeld det å leite vidare etter etterkommarar etter Dedrikke Olsen f.1890(far Axel Martinus Olsen f.1863 og mor Danielle Olufine Tollefsen f.1865), evt. fleire søsken. Og evt. umyndig dotter etter Kaja (ho døydde i 1894). Likeeins etter etterkommarar etter Gerda Stefany Tollefsen (f.1868), som truleg reiste til Amerika etter 1891. Opplysningane skal eg i første omgang bruke i ein artikkel i 'Jølst', årleg tidsskrift utgjeve av Jølster Mållag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Gerda Stefany Tollefsen utvandret fra Bergen 5. oktober 1893 LenkeDet er mulig Kristiania skifterett fikk opplysninger om de gjenlevende slektningene da Didi Heiberg/Tollefsen døde i 1915.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Såvidt jeg kan se er hun ikke oppført hverken som Heiberg eller Tollefsen i register til dødsfallsprotokollen til skifteretten i Kristiania i 1915.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Edvin Helgheim

Takk. Korleis leitar eg lettast etter personar i Amerika? Her gjeld det altså Gerda Stephany (Stefany) Tollefsen f.1868(1869 i utreiseprotokollen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.