Gå til innhold
Arkivverket

[#16422] Kolbein Jørgensen Grov og Johanne Østensdatter Mork, ca. 1800 Oppstryn, SogF


Gjest Hanne Heen
 Del

Recommended Posts

Gjest Hanne Heen

Håper noen kjenner til denne familien. Jeg prøver å hjelpe en Amerikaner med å finne bestefarens slekt her på Sunnmøre, men så var det plutselig noen som kom fra andre steder. De to som er nevnt over er gift og ble bosatt på Skodje i Møre og Romsdal. Kolbein skal være født ca. 1802 og Johanne ca. 1804, skulle gjerne kommet litt lenger bakover med disse to personene før jeg sender over det jeg har til ham. Finnes forresten opplysninger om Oppstryn i kirkebøkene for Innvik ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Du vil finne opplysningene under Innvik/Sogn og Fjordane her på Digitalarkivet. Colben Jørgensen døpt 28.11.1802.Foreldre Jørgen Olsen Grov og Anne Colbensdtr. Guddal.De giftet seg i Innvik 25.05.1795. Johanna Østensdtr. døpt 04.09.1808 av foreldre Østen Gundersen Morch og Anna (Ane Maria) Jonsdtr. Mæland.De giftet seg 23.06.1799. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jørgen Olsen døde 09.02.1836 og ble begr. 12.02.1836Anne Colbensdtr. døde 17.02.1842 og ble begravet 21.02.1842 begge på Grov. Østen Gundersen døde 16.02.1844 og ble begr. 20.02.1844 Ane Mari Jonsdtr. døde 23.12.1837 og ble begr. 27.12.1837 begge på Mørk/Morch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Aase R Sæther

Hanne, eg prøver å sende deg ein e-post, men får det ikkje til, serveren likar ikkje adressa eg brukar. Kan du sende ein e-post til meg; adressa er framleis aasers@c2i.net.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.