Gå til innhold
Arkivverket

[#16427] Døde i Bergen (1973-1975)


Gjest Linn-Therese Brungodt
 Del

Recommended Posts

Gjest Linn-Therese Brungodt

Hei.Jeg bare lurte på om det gikk an å se arvingene til denne mannen her: Sverre Bertin Larsen død 28. februar 1975. Adresse: Nedre Stølen.Om dette er den samme som Sverre B. Larsen født 1.november 1902 i Bergen, så er dette riktig person. Om det er riktig skal han ha en datter, Gerd f. 1932 og d. 1992, men om han hadde flere barn vet vi ikke fordi Gerd aldri hadde noe særlig kontakt med sin far. Lurte også på hva merknaden 'funnet' betyr.Jeg er ikke sikker på om det går an å oppgi sånne opplysninger om en som ikke døde for så veldig lenge siden, men jeg prøver nå likevel.Vennlig hilsen Linn-Therese Brungodt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Sverre B. Larsen var født 1. november 1902. Meldingen til skifteretten ble gitt av avdødes søster, og hun meldte om en datter og en sønn. Det var ikke midler til fordeling mellom arvingene, og skifteretten synes ikke å ha innhentet nærmere opplysninger om disse arvingene. Når det hos skifteretten er registrert 'funnet', betyr det at dødsdatoen var ukjent, og at den registrerte datoen var den dagen avdøde ble funnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.