Gå til innhold
Arkivverket

[#16435] Personal Ancestral File (PAF) 5.2 og Windows XP


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Har fått ny maskin med Windows XP, men har fått problemer med å installere PAF. Har lest ein stad på nettet at PAF 5.2 skal fungere med Windows XP sjølv om dette ikkje er opplyst....Ved installering får eg opp følgande melding:Component transfer errorComponent: DiskFile Group: Disk1 Files(1)File: C:\Programfiler\InstallShield Installation Information\{D94........}Error: Ingen tilgang.Er det nokon som har vore borti dette før og/eller som kan hjelpe meg videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf Lindstad

Det ser ut som om du har en korrupt fil. Jeg har selv XP og har benyttet PAF på denne i 6 mnd. Fjern alle programfiler og last ned PAF på nytt fra hjemmesidene her: Lenkemvh Rolf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest knut fasting

Jeg bruker også Paf på XP uten problemer. Last ned den engelske versjonen og se hva som skjer. OBS !!!! Slett ALT som ligger igjen fra den forrige instalasjonen, bruk f.eks Norton Cleansweep. ; o} Knut F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.