Gå til innhold
Arkivverket

[#16470] Johan Henrik Ludvig Meyer - medlem af Stortinget ?


Gjest Per Toni Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Toni Hansen

Jeg har tidligere fået hjælp i dette forum, da jeg ledte efter Johan Henrik Meyer og hans norske familie. Jeg har nu erfaret, at Johan blev medlem af Stortinget en del år efter, at han var udvandret fra Danmark. Er der nogle af jer, der har lister over stortingsrepræsentanter i perioden 1900-1935 og kan se efter, om det er sandt, at trikotagefabrikant, Johan Henrik Meyer virkelig blev medlem af det norske storting ? Jeg ved ikke noget om partitilhørsforhold. P.S.Jeg har mailet til Stortinget, men ikke fået svar.Venlig hilsen Per Toni Hansen, Danmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Navn og noen få biografiske opplysninger om norske stortingsrepresentanten finner du her: LenkeJeg kan ikke finne din Johan Henrik Meyer her, men har ikke lett så grundig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Toni Hansen

Jeg har kigget listerne igennem og kan kun finde grosserer, H.L.Meyer (H)i perioden 1919-21. Men min Johan Henrik Ludvig Meyer var født i 1863 og ikke i 1857, som ovennævnte stortingsrepræsentant.Tak for din henvisning til norgeslexi.com.Vh Per Toni Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Selv om Johan Henrik Ludvig Meyer ikke står i listene til norgeslexi.com, kan han vel likevel ha sittet på Stortinget, men da som varamedlem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.