Gå til innhold
Arkivverket

[#16495] Dåp i Grue (Hedmark) 1885 -


Gjest Jon Torp
 Del

Recommended Posts

Gjest Jon Torp

Kan noen gjøre et oppslag i Grue i Hedmark? Den 8. nov 1885 ble Karl Kistran? døpt. Foreldre var Isak Carlsen Holm og Matilda Andersdotter. Jeg skulle gjerne visst alt som står å lese om denne dåpsinnførslen. Var foreldrene gifte ? Faddere ? Bosted ? Barnets fødselsdato. Takknemlig for hjelp !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Robertsen

Jon. Jeg har kopi av NOR1 100 Grue kb 12 side 49 nr 88, men jeg finner den ikke akkurat nå. Navnet til moren har Sandberg i tillegg. Karl Kistrand ble født 22.10.1885 på Sodberget Grue i Finskov og døpt 08.11.1885. Ingen faddere er nevnt ved dåpen. Av søsken hadde han Regine Magdalene f. 01.12.1883 og Alfred Fridolf f.23.01.1895 og død 17.03.1920. Jeg skal forsøke å finne kopien, men den ligger ikke der den skulle ligge desverre. hilsen Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Arne Takk og takk !Het han virkelig Karl Kistrand ?..Det du nevner ellers er meg forsåvidt ikke ukjent. (Rent bortsett fra fødestedet....og at han også hadde søsknene Alma Walborg f. Nøtterøy 28. des 1887 - død 10. sep 1919 og Idiana Eleonora f. Nøtterøy 29. des 1889- død Fjellhamar 8. jan 1978 )- Men jeg er i denne omgang primært ute etter å få kartlagt hvorvidt Isak og Matilda var gifte når Karl Kistrand ble født / døpt ? Flott om du eller andre kan hjelpe til med dette !Jon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.