Gå til innhold
Arkivverket

[#16534] Norderhov - Hønefoss


Gjest Else Granum
 Del

Recommended Posts

Gjest Else Granum

Jeg leter etter etterkommere etter Kristi Aslesen, født 1882 i Norderhov. Hennes foreldre var Asle Knudsen født 1857 i Krødsherad og Aase Nilsdatter. Hun hadde følgende søsken: Dorthe født 1883 Knud, født 1889 (kjent som Store-Knut - politimann på Hønefoss) Anton, født 1889 Marie, født 1891 Anders, født 1894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thorleif Solberg.

Jeg har ikke hatt anledning til å se etter i kjørkeboka, men jeg har kontaktet to døtre av Anders Aslesen, nå begge rundt 80 år gamle. Ei tante ved navn Kristi er ukjent for dem. Er det mulig at Kristi døde som barn? Vennlig hilsen, Thorleif.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Granum

Jeg vet ikke om Kirsti døde som barn, men jeg har funnet en Kiristi Aslesen i 1900-tellingen, der er det angitt at hun er kokkepige og bor på Nærstad, Norderhov. Jeg ville gjerne ha kontakt med døtrene til Anders Aslesen, da dette er min fars kusiner. Min farmor. Dorthe Aslesdatter, døde i 1918 og derfor har det ikke vært noen kontakt med den delen av familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.