Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Else Granum

[#16534] Norderhov - Hønefoss

Recommended Posts

Guest Else Granum

Jeg leter etter etterkommere etter Kristi Aslesen, født 1882 i Norderhov. Hennes foreldre var Asle Knudsen født 1857 i Krødsherad og Aase Nilsdatter. Hun hadde følgende søsken: Dorthe født 1883 Knud, født 1889 (kjent som Store-Knut - politimann på Hønefoss) Anton, født 1889 Marie, født 1891 Anders, født 1894

Guest Thorleif Solberg.

Jeg har ikke hatt anledning til å se etter i kjørkeboka, men jeg har kontaktet to døtre av Anders Aslesen, nå begge rundt 80 år gamle. Ei tante ved navn Kristi er ukjent for dem. Er det mulig at Kristi døde som barn? Vennlig hilsen, Thorleif.

Guest Else Granum

Jeg vet ikke om Kirsti døde som barn, men jeg har funnet en Kiristi Aslesen i 1900-tellingen, der er det angitt at hun er kokkepige og bor på Nærstad, Norderhov. Jeg ville gjerne ha kontakt med døtrene til Anders Aslesen, da dette er min fars kusiner. Min farmor. Dorthe Aslesdatter, døde i 1918 og derfor har det ikke vært noen kontakt med den delen av familien.

Guest Thorleif Solberg

Jeg sender adressen til dine to slektninger i posten. Hilsen Thorleif.

Guest Else Granum

Hei Thorleif, Mange takk for hjelpen, Hilsen fra Else

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.