Gå til innhold
Arkivverket

[#16550] Simon martinus Stenström f.1842-01-16


Gjest Lennart Johansson
 Del

Recommended Posts

Gjest Lennart Johansson

Är det någon som har stött på detta namn någon gång? Jag vet inte vars han är född. De uppgifter jag har är att i ett brev från någon som heter E.M Glantzberg 1882-02-20 skriver han att Simon Martinus ska vara gift i Norge och dömd för myntförfalskining därstädes. Så han har suttit i fängelse i Norge och han måste ha gjort det innan 1882 eftersom brevskrivaren talar om det.Jag vet att det här inte är mycket uppgifter men om det är någon som har stött på denna Simon Martinus Stenström i sin forskning så skulle jag bli väldig tacksam för att få reda på det.Med Vänliga Hälsningar Lennart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Lennart Johansson

Denna Simon Martinus kan heta Simonsson i efternamn för hans far hette Simon i förnamn. Så det är mest troligt att han hette Simon Martinus Simonsson. Hälsningar Lennart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.