Gå til innhold
Arkivverket

[#16554] Hvor kan jeg finne ut dette?


Gjest Inger Eik
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Eik

Jeg leter etter to tremenninger som jeg vet navnet på, men ikke hvor de bor eller om de lever. Moren deres var min fars kusine. Jeg vet at hun døde for nokså lenge siden, men ikke når. Jeg kjenner hennes fødselsår (1912) og selvsagt navnene til hennes foreldre. Mannen hennes levde iallfall på 80-tallet, men jeg vet ikke om han fremdeles lever. Jeg vet navnet, men ikke hvor han bodde.Har prøvd telefonkatalogen og ringt til alle som heter det samme som disse to tremenningene, men jeg har ikke funnet dem (har igjen én mulighet).Hvor kan jeg henvende meg for å finne mine tremenninger? Jeg har med vilje ikke oppgitt noen navn her, men hvis noen som leser dette forum tror de kan hjelpe meg, kan jeg maile detaljer til vedkommende privat.Håper på hjelp og takker på forhånd.mvh Inger Eik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmarks

Det er mulig jeg kan finne dem dersom de lever. Min E adresse finner du ved å skrive navnet i søkeruten øverst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Hvis ikke navnene er svært alminnelige, kan det kanskje være en idé å prøve skattelistene? Prøv f.eks. denne: http://www.bt.no/skatt Hvis du har en viss peiling på alder og landsdel, kan søket snevres inn, og du blir kanskje sittende igjen med noen få personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.