Gå til innhold
Arkivverket

[#16557] Gunnarsen/Kjelvik/Kjesbo/Reitan/???, Inderøy Nord-Trøndelag


Gjest Torbjørn Igelkjøn
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Igelkjøn

I ein emigrantprotokoll frå 1900 finn ein desse opplysningane om Lornts Jørgen Andreasson Reitan:- Fødd 2/10 1879- Reisemål: Halack, Minnesota- Far: Andreas Gundersen, f. 1830. Innerst i Flåtten under Gausen- Mor: Jonneta Lornsdtr., f. 4/3 1836, uekte(?), f. i InderøyFamilien bur ulike stader i 1865, 1875 og 1900-teljinga:1865: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f61729&variabel=0&postnr=2116&fulle=true&spraak=n>Lenke1875: Lenke1900: Lenke(Lornts) Jørgen emigrerer i 1900: LenkeI 1907 sender foreldra eit brev til Jørgen Reitan, som no kallar seg Louis Anderson, som no er busett i Chicago, Ill. og er g. med Sara f. Sletteland, frå Dale i Sunnfjord (syster til oldemor mi). Foreldra ynskjer at han skriv heim sidan dei ikkje har høyrt frå han på 5 år. Det står elles at dei har høyrt at han har '... mistet en livsledsagerske, men atter har fundet en ...'. Dessutan er det nemnt korleis det står til med folk heime: 'Fra Sivert din bror fik vi brev til jul med indlagt julegave, og det stod bra til med ham. Med Johannes og familie staar det bra til, han arbeider på By Brug og har hjem ved Eggebogen. Mads bor fremdeles på Stenkjær og har det bra. Lusie opholder sig i nedre Reitan og har helsen og det daglige udkomme.'Sivert og Johannes må vere syskena til Jørgen, sjå 1875-teljinga. I 1900 finn eg ikkje Sivert, har heller ikkje funne at han har emigrert.Mads finn eg på same stad som Andreas i 1865 og 75 - teljingane. I 1900 - teljinga er han her: LenkeLusie finn eg her (Går ut frå at det er 'rette' Lusie): 1865: Lenke 1875: Lenke 1900: LenkeI 1911 har Jørgen vore heime, og emigrerer via Bergen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arild Køhl

Hei TorbjørnJeg er etterkommer av Andreas og Jonætta, deres datter Guruanna er min tipp oldemor. Har en del opplysninger om slekten.mvh Arild Køhl arild@ogndal.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.