Gå til innhold
Arkivverket

[#16620] US Census 1920 - Martin Martins og Andrew Martinsen (Falkevik)


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Kan ei venleg sjel sjå etter desse to brørne i 1920 census? Eg har følgjande opplysningar:Dette er familien i 1900-tellinga. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f01501&variabel=0&postnr=9995&fulle=true&spraak=n>Lenke Andreas Johan sin fødselsdato er 16.11.1883, og Martin Kornelius sin fødselsdato er 09.08.1894.Andreas emigrerer her Lenkeog skal etter familien sine sparsomme opplysningar ha vore sjømann, budd i New York og gått under ANDREW MARTINSEN. Der skal vere born, kanskje 2 jenter og 1 gut, men meir 'vites ikke', som det heiter.Martin emigrerer her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Rustad

Et raskt søk på Andrew Martins ga ikke resultat i 1920; men i Census 1930 er han kanskje??Andrew Martins 46 1883 Norway White Ship Bottom, Ocean, NJSkal åpne 'image'n' i morgen for å se nærmere på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg har forresten prøvd å finne dei på Ellis utan hell; namna er så vanlege at det ser heilt håplaust ut. Nokon som er flinkare enn meg til å leite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Rustad

Er det noen som vil være så snill å forsøke å åpne skjemaet jeg nevner i innlegg 2? Av en eller annen grunn får jeg ikke åpnet for området rundt/i NY.Det er selvsagt mange Agnes Martins* i både 1920 og -30 Census; deriblandt flere på østkysten. Disse får jeg heller ikke sett detaljert på.Skal kikke mer etter folkene dine ved nærmeste anledning. Lyjkke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei! Jeg får heller ikke opp dette orntli', det er bare tåke... Men, jeg skal se et annet sted... Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Denne var mystifikasjonistisk, for den passer så godt, men passer ikke liksom... jeg må manipulere litt, så kommer jeg tilbake med hele imagen. Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Laila, skal eg sende deg ei flaske messingpuss til glorien din?Bortsett frå at Andreas eigentleg var fødd i Davik (men vaks opp i Ålesund) ser dette heilt topp ut. Kan ein forstørre ei slik side for å greie å lese det betre, eller kan du knotte ned informasjonen du les av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Nå er den sendt, Aase. Laila (dette er den som Tor fant, bare så han og får en flaske messingpuss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Fint, eg skal sjå på det straks eg kjem heim. Men sannsynlegvis, om eg skulle finne familien ut frå dette, har dei nok lite peiling på broren Martin, har du leita etter han og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Det som er, er at denne Andrew egentlig bare passer 'litt'. Du får se på det. Jeg har ikke lett etter Martin enda... Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Takkar for tilsendt mail, men eg er ikkje i stand til å lese dette - det var like smått som på linken her oppe (er det mine gamle auge det er noko gale med eller?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Aase,Dersom du åpner bildet i f.eks. Microsoft Photo Editor kan du forstørre bildet/deler av bildet. Da skulle det gå greitt å lese det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg veit ikkje om eg har det programmet - kvar finn eg det viss eg har det? (Laste ned noko nytt vågar eg ikkje, maskina mi er full nok som ho er).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Det er jo helt sprøtt, jeg leser den helt fint på en annen skjerm...Og, andre har fått akkurat de samme filene på linker før...Hvilket program bruker du nå da? Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg har Outlook express 6 til e-postlesar, og opnar mailen og vedlegget der. Eg kan forsåvidt lese noko av det, som at dottera heiter Olga, men alt det andre forblir ganske gresk når eg t.d. ikkje får med meg kva overskrifta på kolonnene er. Sikkert noko heilt elementært eg ikkje har fått med meg, men eg er då og nokså amatørleg i datafaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg kan ikkje finne noko forstørrande program på maskina mi. Nokon som har eit tips til eit enkelt, ikkje særleg plasskrevande eg kan laste ned frå nettet? Kan det forresten vere at skjermen min er for liten til å lese biletet (15 tommar)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Jaha, kva har vi her då! LenkeDette er nok fru Martins med barn som har vore ein tur heim til Norge. Eit nyttig spor, dersom det skulle vise seg å vere rett familie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Aase,Det beste er truleg å lagre vedlegget og deretter åpne det via Windows Utforsker. Eg som brukar Windows XP har eit eige forstørrelsesprogram for det som er på skjermen, men det er ikkje noko særleg bra...du kan også sjå kva Microsoft har å tilby (reknar med at du er Microsoft-avhengig også): http://www.microsoft.com/enable/Sjå under Visual Impairments til høgre og klikk på den Windows versjonen du benytter...nokre tips vil følge..kanskje nokre som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Forstørrelsesglas mot skjermen var heller ikkje heilt ueffent..Laila, kva er det du ikkje tykkjer stemmer med denne Andrew? Eg har ikkje fått med meg absolutt alt som står der, men ein del. Eg har også funne oppføringa på Ellis Island der Malene og dei to døtrene kjem att til USA, 4.nov.1914, og av det kan ein lese at Malene og Agnes er amerikanske borgarar, og at Olga er fødd i Norge. Malene har altså vore 'heime' eit par år, fått Olga og deretter reist tilbake. Når då Malene oppgjev å ha vore 2 år i USA før, skulle vi ha ein fyrste emigrasjon ca 1910, men den har eg ikkje funne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.