Gå til innhold
Arkivverket

[#16623] Amerika: Arnt Arntsen Reitan, f. 1877, til Red Wing, Minn. i 1904


Gjest Inger Bjørnaas
 Del

Recommended Posts

Gjest Helge Hålåsæter

Jeg fikk opp 3 personer Reitan i Red Wing ved hjelp av telefonkatalogen. (Jeg skal besøke mine Reitanslektninger i USA i sommer, slekt fra Averøy). Har du funnet noen fasit m.h.t., Tore Poulsen, Køyen (1 mil herifra) ? Hilsen Helge Hålåsæter helge.haa@tiscali.no 2670 OTTA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Bjørnaas

HeiJeg skulle selvsagt lagt inn beskjed om at vi gjennom dødsattestene som her ble foreslått, har funnet frem og fått kontakt med slektningene i Amerika. Takk skal du ha likevel, Helge.Jeg har fått bekreftet at Tore Poulsen Køjen, og sønnen Paul, ikke var de riktige likevel. Det ser ikke ut som jeg skal lykkes med å finne den riktige Paul Thoresen, f. ca. 1758, likevel. Får liksom ikke til å gi opp håpet helt, selv om det ser dårlig ut. Han må jo finnes et eller annet sted. Takk skal du ha for at du viser interesse.Beste hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.