Gå til innhold
Arkivverket

[#16628] Kan noen hjelpe med dette????? Guldberg f.1905


Gjest Gurli Heimsbakk
 Del

Recommended Posts

Gjest Gurli Heimsbakk

Fikk en etterspørsel fra Sverige her om dagen han skriver dette:Utifra Svenska kyrkböcker skall hun vara född 19 oktober 1905 i Soknedal. Hennes namn var Anna Karolina Guldberg. Hon dog i Segerstad socken (strax utanför Karlstad i Värmland) 24 april 1934. Hennes äldsta dotter Anna (farmor till min sambo Anna-Klara) var född 2 maj 1924 i Hole socken, Buskeruds fylke.-----Jeg kan ikke finne ut at det er 'MIN' Soknedal som her menes - kan det være Sokndal??? Kan noen hjelpe???MVH, Gurli Heimsbakk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Hei Gurli. Jeg vet ikke hvor din Soknedal er da du ikke sier noe om det, men jeg lurer på om det kan være på Ringerike i Buskerud. Ellers så har du vel sokn/sogndal el. noe lign. ved Stavanger/Jæren området, men det er jo ganske langt fra Hole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurli Heimsbakk

Hei Berit!Sorry, sorry - 'min' Soknedal er i Sør Trøndelag - midt i mellom Trondheim og Oppdal - siden det da finnes en Soknedal i Ringerike(Buskerud) går jeg utifra det er denne menes på - takk for tipset ;o)Gurli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.