Gå til innhold
Arkivverket

[#16651] Problem med å finna fram til rett gard i bygdeb Skjold I/II(Vikedal) Rogaland.


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne Dagfinn Tveit

HEISkjold I og II dekker den delen av gamle Skjold som ble lagt under Vindafjord. Videre finnes det ei tidligere utgitt bok om Vats. For Vikedal er det så vidt jeg vet ikke utgitt bygdebok, men har hørt at den er under arbeid.Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei !Har ikkje svar på spørsmålet ditt, men ser at eg også finn Torbjørn Pedersen på Family Search:TORBJORN PEDERSEN Event(s): Birth: 06 MAY 1835 Christening: 15 MAY 1835 Vikedal, Rogaland, Norway Death: Burial:Parents: Father: PEDER PEDERSEN Mother: MARTHA MICHELSDR Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei igjen!Ved søk på same 'Batch number', Pedersen til etternamn, Peder Pedersen som far og Rogaland som fylke, finn eg fleire kandidatar i Vikedal som kan vera søsken og eller halvsøsken til Torbjørn Pedersen: Ma denne:PEDER PEDERSEN Event(s): Birth: 02 OCT 1825 Christening: 04 OCT 1825 Vikedal, Rogaland, Norway Parents: Father: PEDER PEDERSEN Family Mother: MARTE MICHELSDR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Finn vidare på Family search under Vikedal i Rogaland:Jacob Peerson f. 21. Aug. 1829. Foreldre: Peer Peersen og Marthe Mikkelsdatter.Deretter: 1) 7. Aug 1837: Borghilde Pedersen. 2) 24. Juli 1840: Mari Pedersen. 3) 16. Sept. 1844: Johannes pedersenForeldra til alle desse er: Peder Pedersen og Kirsti Larsdatter. Tenkte at dersom du ikkje allereie har desse namna, kan det vera til hjelp når du leitar i bygdebøkene. Kanskje nokon av dei har flytta til ein stad i Skjold som er dekka av bygdebøker.Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei Mariann!Beklager 'kortslutning' i tankegangen her, tenkte kanskje at Peder Pedersen gifte seg opp att med Kari Larsdatter og at dei siste her kunne vera barn frå eit ev. 2. ekteskap. Men eg ser jo at Martha Mikkelsdatter er med i ft. 1865. Så dei siste her har ingenting med denne familien å gjera. Beklager.Helga K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hjartans takk for hjelpa :-) eg har iallfall fått verifisert at det er rett Torbjørn i 1900, sjølv om alderen ikkje er den same i 1900 i forh.til 1865(eg ser at det er 1900 som er rett utfrå det Helga har funne)Her ser de årsaka til at eg trudde det var rett med Skjold bøkene: Varhaug (Se Hå) Vats (Se Vindafjord) Vikebygd (Se Ølen) Vikedal (Se Vindafjord) Vikedal (Se Suldal) Åkra (Se Karmøy)Kvifor står det slik, når det ikkje er rett?Takkar iallfall for hjelpa så langt, eg kjem sikkert igjen, eg er byrja på ein jobb som eg nok ikkje anar omfanget av :-) Slektstavle i konfirmasjonsgåve til den eldste av tanteborna i min familie :-)))Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei Mariann!Eg er berre litt nysgjerrig. Har denne Torbjørn Pedersen noko med vår felle slekt i Skjold å gjera eller er dette ei heilt anna grein?Helga K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Neida Helga, dette er forfedrene til mi x-svigerinne, skal sjå at ho faktisk er i slekt med oss langt ute :-)Eg har nesten alle på fars-sida, eg manglar berre TO av mine tipp-tipp-tipp på farssida, det er bra, synst eg!! Men det er mest bygdebok opplysningar, årstala altså, men det får så vera, eg er vel ikkje iherdig nok.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Ivar R. Tautra

Hei,Eg sit her med ei avskrift av vigsellista for Vikedal som gir oss årstala for begge dei omtala ekteskapa, og i tillegg gardsnamn på personane:1822: Peder Pederson Førland, 23, f. Tesdal i Etne, gm. Marta Mikkelsdotter Groven u. Førland.1828: Peder Pederson Birkeland, 25 gbr, gm. Kirsti Larsdtr Næss 19.Ut frå det vesle materialet eg sit med, kan eg ikkje seia anna enn at Helga må ha rett i at dette er to ulike Peder Pederson (m.a. fordi Peder Pederson og kona Marta Mikkelsdotter skal ha fått sonen Jakob i 1829, året etter at den andre Peder Pederson gifte seg med Kirsti Larsdotter.Etne finst det i alle høve gards- og ættesoger for, så du vil sikkert finna meir om slekta bak den første Peder Pederson.Venleg helsing Per Ivar Tautra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.