Gå til innhold
Arkivverket

[#16652] Uthoff, Bergen på 1700 tallet


Gjest Gurli Heimsbakk
 Del

Recommended Posts

Gjest Gurli Heimsbakk

Hei!Trenger hjelp til noe (igjen..... :o) ) Har funnet noen nye aner og trenger hjelp til og forstå eller finne rett.. om jeg har feil.Gjertrud Meyer f.13/1 1771 i DK -foreldre er oppført som Friderich B. Meyer og Anna Elisabeth Gutormsdatter - ved andre barns dåp er AE skrevet som Uthoff. Ved gifte målet er det Friderich Bernhard Meyer og Anna Elisabeth Uthoff (1764) - jeg finner ingen Gutorm Uthoff men søker jeg på Anna Elisabeth kommer det opp ei Uthoff f. 1735, men da med Johan Christopher Uthoff gm Gjertrud Brynning - hmmmm - noen som har funnet noen Gutorm eller er dette feil??? Eller ER det Johan Chr. som er far???MVH, Gurli Heimsbakk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Jeg skal ikke si noe sikkert om det, men søker du på FS All Resources med Anna Uthoff så finner du et helt slektstre under Ancestral file (Pedigree oppe til høyre) som bygger på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.