Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Laila Fagerli

[#16658] Foreldrene til Carl Johan Amundsen, f. 15.12.1850, Eidsvoll.

Recommended Posts

Guest Laila Fagerli

Hei! Kan noen gi meg opplysninger om foreldrene til Carl Johan Amundsen? Han var født på Eidsvoll 15.12.1850. Han giftet seg 7.6.1879 med Hermane Olsdatter, født på Eidsvoll 9.5.1858. Faren var Amund Borgersen fra Bærum. Dette er alle opplysninger jeg har, kan noen hjelpe? Mvh Laila.

Guest Gisle Hersvik

Eg prøver meg litt….du har ikkje sagt noko om kvar dei heldt seg i 1865/1875/1900:Karl i 1865?: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f60237&variabel=0&postnr=7635&fulle=true&spraak=n>LenkeKarl i 1875?: LenkeHermane i 1865?: LenkeHermana i 1875?: LenkeCarl og Hermana gifter seg: LenkeKarl og Hermanna i 1900: Lenke Har ikkje klart å lokalisere Amund Borgers. Kan dette vere kandidat til Amund Borgers. sin far?Borger gifter seg med Sara? LenkeBorger og Sara i 1875: LenkeBerger og Sara i 1865: LenkeBørger i 1801?: LenkeBørger fødd: LenkeSara fødd

Guest Trond Lunde

Jeg har noen opplysninger til deg hvis du sender meg e-post på oivindson@hotmail.com

Guest Laila Fagerli

Hei Gisle. Takk for alle gode tips om Amund Borgersens far.Hilsen Laila.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.