Gå til innhold
Arkivverket

[#16658] Foreldrene til Carl Johan Amundsen, f. 15.12.1850, Eidsvoll.


Gjest Laila Fagerli
 Del

Recommended Posts

Gjest Laila Fagerli

Hei! Kan noen gi meg opplysninger om foreldrene til Carl Johan Amundsen? Han var født på Eidsvoll 15.12.1850. Han giftet seg 7.6.1879 med Hermane Olsdatter, født på Eidsvoll 9.5.1858. Faren var Amund Borgersen fra Bærum. Dette er alle opplysninger jeg har, kan noen hjelpe? Mvh Laila.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Eg prøver meg litt….du har ikkje sagt noko om kvar dei heldt seg i 1865/1875/1900:Karl i 1865?: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f60237&variabel=0&postnr=7635&fulle=true&spraak=n>LenkeKarl i 1875?: LenkeHermane i 1865?: LenkeHermana i 1875?: LenkeCarl og Hermana gifter seg: LenkeKarl og Hermanna i 1900: Lenke Har ikkje klart å lokalisere Amund Borgers. Kan dette vere kandidat til Amund Borgers. sin far?Borger gifter seg med Sara? LenkeBorger og Sara i 1875: LenkeBerger og Sara i 1865: LenkeBørger i 1801?: LenkeBørger fødd: LenkeSara fødd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.