Gå til innhold
Arkivverket

[#16670] Sverige - nyt tsøkemiddel på Internett i Sverige - Svar - Digitala Forskarsalen


Gjest Torunn C Ludvigsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Torunn C Ludvigsen

Hei, alle dere som søker i Sverige! Jeg 'dumpet ' borti noe som jeg ikke helt vet om er VELDIG omfattende, men kjekt å fortelle om? SVAR - de som man bestiller bl.a. mikrofilmer fra når man leter i Sverige - har opprettet noe som heter Den Digitala Forskarsalen. Det skal være mulig å søke på innscannet material. Eneste bakdelen er at jeg er usikker på hvor mye informasjon det finnes der nå, og at det kreves et abonnement. Men kanskje noen ønsker å bruke det likevel?LINK: http://www.forskarsalen.ra.se/Håper noen får nytte av det? Jeg har ikke testet denne selv, men det _ser_ iallefall imponerende ut.Torunn C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torunn C Ludvigsen

Takk for opplysninge! Beklager litt uryddig temaoverskrift. Gikk litt fort der.Prøvde linken din Laila, men den kommer opp som feilmelding. Men ser at den går til en 'undertråd' på samme sted, så da er det vel en side som forteller hva som er tilgjenglig også fra forsiden?Torunn C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Jørgensen

Det ligger utrolig mange linker hos DIS-Norge så det er verd å ta en titt og finner man en link som er helt ny, hvorfor ikke gi et tips til DIS-Norge slik at den legges opp hos DIS. Da er den på plass til alle andre også.Det samme hvis man finner en link som er 'død', og med ny erstatning, et tips til DIS-Norge og man er ajour igjen :=)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.