Gå til innhold
Arkivverket

[#16689] Hvor ble det av Vilhelmine Christine Messel innlegget


Gjest Inger Eide
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Eide

Siden jeg er helt ny i dette forumet. Hvor lenge ligger innlegg inne? Problemet er at jeg ville vise en annen slektsinteressert i USA innleggene til denne personen på brukerforum og nå finner jeg den ikke. Hva gjør jeg? Hilsen IE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Berre innlegg som av ein eller annan grunn ikkje held seg til reglane våre blir fjerna. Dette skjedde t.d. to gonger i går. Grunn: vedkomande gav ikkje opp namnet sitt. Men dei andre ligg der. Men du får berre sjå 50 om gangen. Men du kan bla ved å bruka Vis-boksen oppe på sida. Då kan du få sjå dei neste 50 eller 100. og også alle. Men om du er på jakt etter eit sepsielt innlegg kan du bruka Søk i tema-boksen oppe på sida. Der kan du t.d. skriva Inger Eide og trykka Søk. Då får du opp alle tema du har start. NB. Hugs å vera i rett forum. Eller du kan skriva Messel og du får opp Messel-temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Eide

Tusen takk for hurtig svar som hjelper meg videre. Trodde at diskusjonen var gått tapt.Jeg fikk så mye godt stoff fra USA som jeg vil bringe videre til andre hvis jeg får lov av opphavsmannen. Takker for et alldeles flott forum! Vennlig hilsen IE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.