Gå til innhold
Arkivverket

[#16723] Arkiv frå fyrstasjonar


Gjest Tore Nordvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Tore Nordvik

I oversiktskatalogen for Statsarkivet i Bergen er det under Fiskeridepartementet eit avsnitt om fyr og arkiv frå fyrstasjonar. Der står det at berre eit arkiv er avlevert.No er det vel ein del år sidan denne katalogen blei skriven, og eg lurer på om det fleire arkiv er avleverte, spesielt sidan fleire fyr no er automatisert.Fins det noko arkiv etter Marstein fyrstasjon i Hordaland, og viss ikkje, kvar kan eit slikt arkiv vere oppbevart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Vi har relativt nylig fått inn arkivsaker fra en rekke fyrstasjoner, blant disse Marstein fyr. Dersom det er ønskelig kan vi sende arkivliste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Nordvik

Det hadde vore fint.Om mogleg på mail: tore@merlin.ap.univie.ac.athvis ikkje, i posten: Tore Nordvik, Porzellangasse 49a, 1090 Wien, AustriaPå førehand takk for hjelpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Til Yngve: Går det an å spørre om det er noe materiale om Kvitholmen fyr på Hustadvika i det arkivet du nevner? En svoger av min tippoldefar var den første fyrvokteren der og jeg skulle gjerne hatt noe mer stoff om fyrets bygging og første driftsår. Han ble senere overflyttet til Terningen fyr i Trondheimsleia, så det er også av interesse. Men Terningen sorterer vel kanskje under SAT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Kvitholmen ligger nok for langt nord for oss, materialet skal være i Statsarkivet i Trondheim.Men jeg kan vise til Norges Fyr, bind 2: Fra Stad til Grense-Jakobselv, der Kvitholmen har fått fire sider, 58-61, og der det fortelles om byggingen 1839-42, og på side 291 står listen over fyrvoktere: Anton Herlofsen 1842-1844, Atle G. Sørensen 1844-1862, Peter Chr. Brissach 1862-1864 osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.