Gå til innhold
Arkivverket

[#16730] Baltasar Kristian Hagerman von der Fehr Wang


Gjest knut fasting
 Del

Recommended Posts

Gjest knut fasting

Denne karen var, så vidt jeg vet, tannlege i Bergen (?) født i Nordfjord (?) Kjenner noen til hans bakgrunn ?; o} Knut F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg er litt usikker på det med Lucie D Mohr.Jeg har funnet henne i Bergens krk.bøker på DA: Lucia Dorothea Mohr 1.gift 7/8 1888 DK med Jakob Lidvig Falck og 2.gift 26/4 1893 JK med Johan Henrik Dons. Men hun ble aldri gift med noen Fehr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest knut fasting

Visst f....., 2 andre søsken utvandret til Amerika, Niles Georg August og Henriette Jørgine.Gjenstår bakgrunnen til Baltazar Kristian Hagermann von der Fehr Wabg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg har sjekket i bøkene over autosiserte tannleger. Ingen med navn Hagemann, Fehr eller V/Wang står oppført der. At han var tannlege bare 24 år gammel synes jeg er litt ungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest knut fasting

Hvordan vet du at han var tannlege 24 år gammel? Har du noen datoer på ham ?Han kan være en kullkamerat av Cecilies bror, Nils Georg August som var tannlege og emigrerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Familysearch (må sjekkes): Gift 26/10 1859 Eid, SF Erich Vang, far Søren Vang, og Johanne von der Fehr.Født Farøysund, Fitjar, H. 16/4-6/9 1840 Johanne, foreldre Baltazar Christian Hageman v d Fehr og Mariane Gloppen. Johanne døde 26/6 1876.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.