Gå til innhold
Arkivverket

[#16735] Gamle gårdsnavn, Lille Nesse, Fittie Annex, Storøen


Gjest Tor Hauge
 Del

Recommended Posts

Gjest Tor Hauge

Jeg har noen som ved folketellingen 1801 bor på Lille Nesse, Fittie Annex, Storøen. Har kartbok over Vestlandet,men kan ikke finne gården der. Er det noen som kan fortelle hvor denne gården i sin tid lå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei, visst det skal vera mogeleg å hjelpa deg, så må eg nesten ha namnet/namna på den/dei det gjeld...Eg veit heller ikkje kvar det er, men kan kanskje finna det ved hjelp av bygdebøkene. Visst ikkje dèt går, så har eg kjennskap til folk som sannsynlegvis veit det.Venleg helsing Mariann.(bur i Fitjar kommune)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Jada, det er mange måtar å finna ut av 'ting' på, men det er no likevel enklast for den som vil leita å ha mest mogeleg av dei opplysningane vedkomande sit inne med!Så: det er nok sant at det er augo ein fyrst vert blind på!! For eg leita etter Lillenes, utan å finna det, før eg skreiv fyrste innlegg.Og eg må vedgå at det var tipset frå Tor i Tr.heim, som resulterte i at eg fann garden :-)Avskrift frå Fitjar bygdebok II, s.439: 'Lillenes ligg i nordre luten av Fitjar, på søre enden av Osterneset. Garden grensar mot aust til Gloppo, i sør til Fitjarvikjo, i vest til Skumsnes, og i nord til Tuftaland, litle'.M.v.h.Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Er du interessert i opplysningar om dei som budde på Lillenes eller var det berre plassering av garden du ynskte info om? Eg har den bygdeboka Mariann referere til og kan ev. slå opp.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei igjen!Ved å sjå etter i bygdeboka finn eg at 'Paul Christophersen Huusbonde 77 Gift 2den gang' i Ft. 1801, var ein av mine 3.tippoldefedre på mors sida. Ein av mine 2.tippoldeforeldre var eldste sonen: Kristoffer Paulson Lillenes f. 1794 d. 1849 i koleraen. Eldste datter hans var Anna Kristoffersdatter Lillenes f. 1821-d.1859. Ho var mi tippoldemor og gift med Nils Taraldson Landa (1814-1891). Nils Taraldson Landa vart gift 2. gong med ei yngre søster av Anna, Kari Kristoffersdatter Lillenes.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.