Gå til innhold
Arkivverket

[#16759] Kommer ikke inn


Gjest Arnstein Rønning
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnstein Rønning

Jeg - og flere med meg - kommer ikke inn i debattforum via vanlige kanaler. Jeg kom imidlertid inn via ei lenke som nå er lagt ut på no.fritid.slektsforsking.etterlysing. Men herfra kommer jeg heller ikke inn i den lenken som er lagt ut i siste transkriberingsinnlegg (Kvinnherad kirkebok). Jeg har ADSL fra Telenor (dersom det har noen betydning).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest knut fasting

Jeg har igså hatt trøbbel med å komme inn via digitalarkivet.uib de siste 2 dagene men fra i går kveld har alt vært i orden igjen.Har det vært driftsforstyrrelser ved arkivet.OBS! Temaet bør vel flyttes til Arkivforum ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Serveren er flyttet, og har fått ny ip-adresse digitalarkivet.no. De som forsøker å komme inn på gammel ip-adresse vil bare komme til rett sted om de kobles videre. Det skal forhåpentligvis være i orden nå. Adressen http://digitalarkivet.no skal også fungere.MEN det er ikke koblet videre for alle underlenker, slik at man fram til mandag vil kunne oppleve at man ikke kommer fram til alle filer.Vi ser av statistikken at det var mange som ikke fant fram torsdag, trafikken halverte seg fra onsdag, men fredag nærmet det seg normalt nivå, og i dag regner jeg med at vi skal være oppe på vanlig trafikk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Drå og med fredag ettermiddag var alle adresser i orden, dvs. alle som børjar på digitalarkivet.uib.no eller digitalarkivet.no. Og det likevel skulel vera noko som ikkje fungererer vil det truleg vera fordi det er blitt rot i cache på eiga maskin. Då KAN det hjelpa å restarta maskinen. Me er lei for problema. Dei skuldast samantreff av fleire uheldige omstende det var uråd å vita om på førehand. Om det framleis er nokon som har problem, lim adressa til sida inn i eit innlegg her så skal eg sjå på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.