Gå til innhold
Arkivverket

[#16778] Hvordan finne biologiske foreldre


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

En mann ble født 10 aug 1907 og døde i 1972 i Bergen.Er det mulig for hans sønn å finne sine biologiske besteforeldre? Mannen ble født utenfor ekteskap. Vi har morens navn, men vi finner det ikke FT 1900 enda hun skulle være fra Askøy eller Bergen.mvh Kjellaug R.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Fjogstad

Har du gjennomått FREG microkortene(fødselsstiftelsen) i Bergen?Hvis ikke kan du sende meg en mail med ihvertfall morens fornavn.Mvh Knutknufjo@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Takk allikevel.Jeg har lett etter moren i FT 1900, men finner henne heller ikke med det navnet han ga opp : Ragna Fonnesen. Det er mulig at jeg kan ha missforstått etternavnet. I sin tid skulle de ha hatt en notfabrikk eller sildefabrikk.På den tiden var det jo en stor skam å få et uekte barn, så opplysningene er heller få som du skjønner.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Dersom det finnes andre som har tilgang til disse fødselsregistrene A 3 fra 1901-1910 og kan gjøre et oppslag for meg er e-mail adr. min : kelly.petit@wanadoo.frmvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.