Gå til innhold
Arkivverket

[#16798] Erik Emil, f. 1943 i Haugesund


Gjest Otto Jørgensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Otto Jørgensen

I boken Haugesund 1940-45, ISBN 82-990257-6-1 finner jeg Erik Emil (fakta fjerna av red.) 1943.Er det noen som kan si noe on hans foreldre og om det her finnes f.eks. knytting til Sverige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Jørgensen

Ja du sier noe. :=))) Jeg var så opptatt av opplysningen at faktens tanken ikke kom meg i hug.Jeg har en del i Sverige og var vel så overrasket over å finne navnet da jeg tittet i denne boken at jeg anså dette for å være så lenge siden at dette var umulig.Takk for at du satte meg tilbake til riktig tidsalder :=)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

pst, Otto, han står i skatte-lista på BT og :) men ikke si det til noen, ingen vil jo stå der :) og, ingen skal i hvertfall vite at noen er så nysgjerrige at noen slår opp i den!!! hehe.Se vel onsdag.. Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Johan Arthur Hansen

Regner vel med at du har funnet det ut for lengst hvem foreldrene er siden innlegget er så gammelt, men hvis ikke, så heter de Allan E. og Alfhild K (Namn fjerna av red.). Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Jørgensen

Har funnet at ha heter Allam Eugen og var født i 1920, men ikke hvor!! Alfhild har jeg at hun skal hete Alfhild Karense, og ikke mer og sansynligvis født i 1921, men ikke mer. De ble gift en gang men ikke når. Har tre barn Erik f. 1943, Karen f.? og Anne f. ? og hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Riise

Vi i Digitalarkivet seier oss leie for at vi har oversett at her har vore lagt ut opplysingar om identifiserbare, nolevande personar i denne debatten. Enkelte fakta er no fjerna for å anonymisere vedkomande.Generelt gjeld det at vi ikkje skal ha opplysingar om nolevande personar i debattane på desse sidene. Om vi ikkje kjenner til om vedkomande framleis er i live, så set vi grensa ved dei som er fødd etter 1920.Denne debatten blir det no sett sluttstrek for. Men det er høve til å starte eit nytt tema om slekta, så lenge ein ikkje omtalar nolevande personar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.