Gå til innhold
Arkivverket

[#16823] Hvem er oppgitt som foreldre ved konfirmasjonen til Adolph Rubach


Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

  • 1 måned senere...
Gjest Jan Oldervoll

Eit lite råd: Det er svært lite lurt å leggja inn etterlysing av svar. Det fører til at antall innlegg i debatt går opp frå eitt til to og tre. Dermed ser det ut som om det er svara på innlegget og det kan koma til å bli oversett.Ei anna sak; spørsmålet er lagt inn natt til fredag. Er det ikkje då noko tidleg å etterlysa svaret laurdag føremiddag og igjen søndag føremiddag? Det er ikkje gitt korkje kvar eller når karen er konfirmert, så det er ikkje berre for staben ved Statsarkivet i Bergen å slå opp i kyrkjeboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Vi finner ikke dette barnet konfirmert i Korskirken (der vi har navneregistre), ikke i Nykirken, der listene over konfirmerte starter i 1816, eller i Domkirken, så langt jeg har kunnet sjekke dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Oldervoll: Når det gjelder ditt innlegg vil jeg gjøre oppmerksom på at etterlysingen er lagt inn ca.1 mnd etter at spørsmålet ble stillt. , altså ikke slik som du fremstiller det-sjekk datoene og du vil se det. Da skjønner du også sikkert at jeg etterlyser svar når det er gått 1 mnd. Takk for hjelpen mvh Jan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.