Gå til innhold
Arkivverket

[#16833] Jon Haagensen, f.ca.1812, i Strudshamn, Hordaland.


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Davidsen

Her er ekteskap og døypte i den familien du trur det er, frå mitt Askøy-register:AS0725,0,Haagen,Johnsen,Alvøen,Uk,,,Jomfrue,Cornelia,Buch,Alvøen,,,,,2211,1807AS0725,1,Haagen,Johnsen,Alvøen,,,,,Cornelia Buch,,,,,Johan,2603,,1809AS0725,2,Haagen,Johnsen,Alvøen,,,,,Cornelia Buch,,,,,John Henrich,1208,,1810Eg har diverre ikkje høve til å sjekke dette nærare, men denne Jon må ha gifta seg seinast kring 1850 ein stad i Rogaland (truleg Hetland). Og i høve det gifte bør det stå kven som er foreldra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk, eg reknar med at dette er rett, men tenkte at der kanskje er bygdebøker for området, visst nokon vil slå opp og sjå...Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Mariann Stokken

Er det nokon som har meir opplysningar å koma med her?F.eks. når tid John Haagensen og Bergithe gifta seg?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Mariann Stokken

Er det nokon som veit kvar det vart av Haagen Johnsen og Cornelia Buch?Kva tid dei døydde, og kvar det var, f.eks? Eg synst eg har prøvd det som er av tilgjengelege kjelder på digitalark.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Heidi Tofterå Slettemoen

Denne var ikke lett! Har du prøvd å ta et skritt tilbake, for å se om de eventuelt bruker andre navn/patronym senere? Cornelia kunne jo bruke Johansdatter?Her er hun 1801? [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f11280.wc2&gardpostnr=209&personpostnr=2295&merk=2295#ovre>LenkeDet kan se ut som Cornelias mor var Dorthe/Dorothea Marie Svendsdtr. Hun var ihvertfall mor til Ahasverus døpt i Askøy 1786. Paret gift 10.11.1776, Korskirken.Faren død: LenkeDette er vel gjerne Haagen i 1801:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk skal du ha! Eg hadde dette frå før, men det er jo hyggeleg å 'sjå' at det er nokon der ute :-) :-)Nei, dette er ikkje enkelt, eg trur eg har forsøkt alle tenkelege(og utenkelege :-) variantar av namna Cornelia/Haagen, utan å finna dei som døde i Bergen/området rundt.Min teori er at dei flytta til Stavanger slik som sonen..Iallfall takk, og God Helg, venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.