Gå til innhold
Arkivverket

[#16835] Oppslag i kirkebok for Eidsberg i Østfold ca 1812-1815


Gjest Torkel R. Bråthen
 Del

Recommended Posts

Gjest Torkel R. Bråthen

Henviser først og fremst til tema 16800 LenkeEn av de personer jeg søker etter der, Hans Villumsen, er sannsynligvis han som er født i Eidsberg 6.2.1813, døpt 14.2 samme år.Er det kanskje mulig å finne de to andre brødrene som født i Eidsberg også?Torkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Kornstad

Fra Familysearch:Halvor Williamsen(!) født 24. jan.1812, døpt 2. febr. 1812 i Eidsberg, Østfold. Foreldre: Wilhelm Halvorsen og Sedsel Hansdr.Thorer Willumsen døpt 16. okt. 1814 i Eidsberg, Østfold. Foreldre: Wilhelm Halvorsen og Sedsel Hansdr.En ny Halvor født 13. juni 1820, døpt 25. juni 1820 på Bøler i Enebakk. Foreldre: Vilhelm Halvorsen og Anne Hansdr.Hilsen Laila Kornstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torkel R. Bråthen

Hei LailaTusen takk for din assistanse! Dette burde jeg vel egentlig klart selv, men jeg er ikke så veldig vant til FS.Torkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.