Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Jan Oldervoll

[#16839] Standardisering av feltnamn

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Jfr. Lenke.No får du lista alle 'autoriserte' termar med egelsk omsetjing. Klikkar du på ein av dei skjer to ting; du får begge desse termane opp i retteboksar; og du får lista alle forekomstar av den standardiserte termen saman med ei lenke til alle basar som har denne termen.Du kan retta både norsk og engelsk term. Om du rettar den norske til ein som eksisterer frå før bør du retta den engelske samstundes (til same engelske som den du rettar til).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bente Kopperdal

Det ser ok ut, men det er frykteleg vanskeleg å lesa dette fordi det er blå lenker på mørkeblå bakgrunn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Oldervoll

Ikkje hos meg. Hos meg er det lås grå bakgrunn. Men eg kan gjera den litt lysare.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bente Kopperdal

Det var betre. No er den ein mellomting mellom lys grå og blå, og er lett å lesa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anette Skogseth Clausen

Jeg skal endre noen engelske termer, men den godtar ikke endringen. Anmeldt av 1 og Anmeldt av 2 skal bli Reported by 1 og Reported by 2, men endringen blir ikke lagt inn.Jeg prøver også å få lagt inn at Førenamn part12-23 skal bli Given name part12 osv., men her blir det heller ikke godtatt.Hva gjør jeg feil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anette S. Clausen

Slenger dette opp på toppen av haugen i håp om at jeg får svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Oldervoll

Det hjelpte. Ordna.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.