Gå til innhold
Arkivverket

[#16842] Smedemester John Hansen, Mellemgaden 6, Støkkan, Mandal. Støkkan-bogen


Gjest Ulla Marie Wig
 Del

Recommended Posts

Gjest Ulla Marie Wig

Hej, ovenstående Smedemester John Hansen i FT1900 bosat Mellemgaden 6 i Mandal - sammen med sin kone 2 Gusta Gardia Hansen f. Gjertsen Eg.John Hansen er født 20 okt. 1837 i Vigmostad, Ndr. Undal.John Hansens første kone var Maren Olsen Eskeland. De blev gift 29. dec. 1868 i Mandal og fik flere børn.Via Familysearch finder jeg flg.: Harald Emanuel Johansen - døbt 19. mar. 1871 MandalJohan Martin Hansen - døbt 13. jan. 1876 MandalHansine Edvine Margrethe Johansen - døbt 26. dec. 1869 MandalOlevine Margrethe Johansen - døbt 08. mar. 1874 Mandal---Mine spørgsmål:Fik John Hansen og Maren Olsen Eskeland flere børn end disse 4 ? Er der nogen der har eventuelle oplysninger om disse børn ?Hvad står der i Yngvar Lillesunds Støkkan-bogen om Smedemesteren, Mellemgaden 6 ? Hvis der står noget ?---Alt har interesse.Med venlig hilsen og på forhånd tak.Ulla Marie Wig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Fjeldsgård

Du kan prøve å ringe undernevnte og hilse fra undertegnede. Det er mulig han har den boka du nevner, eller har andre opplysningerChristensen, Nils ReidarKonsul Chr Salvesens g 10, 4514 Mandal 38 26 45 50Jeg kjenner ikke denne adressen i Mellomgata. Har bare 3 inne, min fars gamlekjæreste, min barnepike og min tantes (inngiftet) barndomshjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.