Gå til innhold
Arkivverket

[#16844] Mister 3-4 ord fra hver linje ved utskrift WebDebatt


Gjest Leiv Skjerve
 Del

Recommended Posts

Gjest Leiv Skjerve

Jeg har Outlook6 og sansynligvis like ny nettleser.Har problemet også ved utskrift av e-post, men merkelg nokk ikke fra Anette Skogseth Clausen og heller ikke fra Seniornett (Comic Sans MS)Leiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Det høres ut som du har innstilt på feil papirtype eller for small marg. Gå til Fil / Sideinnstilling (eller noe sånt jeg har engelsk versjon File / Page setup). Her skal du ha A4 og f.eks 20 mm marg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia Johansen

Et forslag er at du kopierer all tekst du ønsker å skrive ut, lim dette inn i feks Word så får du i allefall med deg alt :)Har gjordt dette ved noen anledninger så ledes har jeg kunnet redigere viss teksten er slik at det blir 3 sider + en linje da redigerer jeg bort en overskrift eller noe slikt å dermed får jeg alt på feks 3 sider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiv Skjerve

Dette er jo en tungvint utveg som jeg har forsøkt.Redigeringen har da blitt å bruke enter-tasten før de 3-4 siste ordene i hver linje og så skrive ut.Leiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Harald Jonson

Hei!Har du prøvd med marger lik 0 mm? Det funker en gang i blandt ved utskriftproblemer i IE. Det er i alle fall lett å prøve...mvh Per Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiv Skjerve

Takk for alle gode råd.Gir opp direkte utskrift.Pias råd i innlegg 4, praktisert på enkleste måte, kopiering til Word og så direkte utskrift, ga riktige utskrifter.Leiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Leiv Skjerve

Nå får jeg komplette utskrifter.Problemet synes å ha oppstått da jeg oppgraderte til Word 2002. Jeg må ha foretatt meg ett eller annet som har forårsaket problemetDet ble vell mange muligheter å hanskes med i Word 2002, så jeg har nå nedgradert til Word 2000 og derved forsvant problemet.Jeg kan tilføie at problemet også medførte at 'Brukerforumet' fremsto med brukken skrift.Leiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.