Gå til innhold
Arkivverket

[#16875] Helleland og Høyland i Rogaland - oppslag i bygdebøker for Omund C. og Dorthe E.


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Omund Carlsen og Dorthe Enochsdatter gifte seg i Stavanger Domkyrkje 12.2.1765 og flytte straks til Bergen der me finn att Omund (Aamund) som ''dixelmand''. Dei fekk fleire born, eldst var dotteri Anna Malene Aamundsdotter (1766-1836) som vart gift med Peder Thomasson (1762-1847) frå Svad i Hafslo (Luster).FamilySearch avslører gode alternativ for opphavi til Omund og Dorthe:Helleland: 5.3.1737 døypt Omund av Carl Ogrei (Ågård??) - mori ikkje oppgjeviHøyland: 22.1.1736 døypt Dorthe av Enoch Pederson og Ingeborg Olsdotter, då busette på Årsvold, men sidan flytte til Kleppe(?)Kanskje bygdebøkene for Helleland og/eller Høyland kan by på fleire opplysningar for å stadfesta identitetane til Omund og Dorthe?Eg takkar hjarteleg på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnete Schjønsby

Under Øygrei i bygdebok for Helleland: Nr. 39, side 961: 'Karl Karlson Øygrei er bare nevnt i et skifte 29.1. 1743 på Ivesdal. Han var bror til Karen Karlsdtr., gift m. løytnant Kiempe på Svalestad, men kan også ha bodd på Øygrei i Eigersund?'Under Svalestad i samme bok, side 873 nr. 24: '...løytnant Svend Kiempe, født 1699... gift først med en Maren, som ble gravlagt 21.8.1721 - 50 år... annen gang m. Karen Karlsdatter Ivesdal i Bjerkreim den 21/5-1723. Hun ble gravl. 1/3-1739 - 40 år...' (Mye om familien Kiempe, og så:)'... Gift II med Karen Karlsdtr. Ivesdal, fra Bjordal, datter til Karl Olson Bjordal, fra Rekevik i Sirdal...'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Fjogstad

Lars:Jeg sender nå over en side på vanlig måte pr.mail, fra Høyland Gards- og Ættesoge, gnr. 64 Årsvoll side 460. Der står de nevnt de du etterspør.Mvh Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Agnete og Knut for interessante innlegg.Det ser altso ut til at Omund Carlson var fødd på garden ØGREID i Helleland. Eg tvilar på om faren Carl Carlson budde på Øgreid i Egersund so lenge som sonen vart døypt i Helleland og der finst ein gard Øgreid. Men kanskje ei bygdebok for Egersund kan bidra med fleire opplysningar?Når det gjeld Dorthe Enochsdotter, so ser det ut til at bygdeboki for Høyland stadfester teorien min, ettersom ho vert sagt å vera gift og busett i Bergen. Eg er takksam for dei sidene som du Knut sendte til meg, men når det gjeld sida om Lunde nr. 30, so ser eg at sida ikkje går lenger enn til nr. 29, so kanskje sendte du feil side?Nok ein gong, hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.