Gå til innhold
Arkivverket

[#16898] Oppslag i bygdebok for Sand (Rog)


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken
LenkeSom de ser er denne Sigbjørn Asbjørnsen f.i Sand,(visst det er rett då)er det nokon som kan hjelpa med å finna opplysningar om han?Visst det er nokon som leitar, og ikkje finn han, vil de vera venleg å sei ifrå? så slepp eg å låna inn boka til biblioteket til ingen nytte. Tusen takk!Mariann.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg må innrømma at boka er bestilt til biblioteket, men det tok sånn tid...Og no såg eg at det var eit anna innlegg om Sand som fekk svar, så kanskje den personen les dette :-))M.v.h. Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Sigbjørn Larsen

Jeg har sett litt i innholdsfortegnelsen, men beklageligvis finner ingen ved første raske sjekk som heter Sigbjørn eller Asbjørn (som far) som kan passe. Må innrømme at jeg ikke har benyttet mye tid, så det kan hende du finner han allikevel når du får bøkene og sjekker de grundigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk skal du ha!Han 'skal' visst eigentleg ikkje vera frå Sand, sjølv om det står slik i FT 1865, så det at du ikkje finn han underbyggjer vel eigentleg berre det som slekta meinar...Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.