Gå til innhold
Arkivverket

[#16931] Hans Høyer i Bergen, skifte


Gjest Inger Eide B
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Eide B

Finnes det skifte etter denne Hans Høyer som er nevnt i denne lenken? LenkeJeg lurer på om han kan være far til Elling Hanssen Høyer som jeg har lagt ut et innlegg om. Jeg er også interssert i å se hvem han var gift med i 1. ekteskap og eventuelle barn.Vennlig hilsen IE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente Kopperdal

Digitalarkivet har ingen andre kjelder tilgjengelege enn dei du finn på vår nettstad. Av statsarkiva er det berre Statsarkivet i Bergen som er med med på ordninga med å svara på spørsmål i arkivforumet. Spørsmål om oppslag i originalmateriale frå andre delar av landet enn Hordaland og Sogn og Fjordane må difor rettast direkte til vedkomande statsarkiv pr post, telefon, faks eller e-post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Eide

Hei Bente. Jeg har nok vært litt for snar på labben for jeg har hele tiden tenkt på Høyer og Bergen og så derfor ikke at det stod Christiania. Unnskyld.Vennlig hilsen IE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.